مهاجرت به کانادا

من برای آزاد اندیشیدن و آزاد زیستن با الهام از آیه مهاجرت در قرآن کریم تصمیم به مهاجرت گرفتم.

مهاجرت به کانادا

من برای آزاد اندیشیدن و آزاد زیستن با الهام از آیه مهاجرت در قرآن کریم تصمیم به مهاجرت گرفتم.

تولد همسرم مبارک

تاریخ: چهارشنبه دوم بهمن 1387 ساعت :12:15  

امروز دوم بهمن ماه 1387 است . شاید برای خیلی ها یک روز عادی چون هر روز باشد و برای بعضی ها خاطرات خوب و بدی داشته باشه. اما برای من یک روز فوق العاده است یک روزی که از هر زمانی گرامیتر عزیزتر و بیادمانی تر است. روز تولد تنها بهانه زندگی من . روز تولد عزیزی که زندگی مرا دگرگون کرد و طعم خوش و شیرین زندگی را به من هدیه کرد. دوم بهمن روز تولد یگانه فردی است که میتوانم عمری به او تکیه کنم و پشتم به او و مهربانی هایش گرم باشد. به صداقتش و به مردم داریش ، به ایمانش و به اخلاقش و میدانم اینها به دست نیامده جز با فداکاریهای مرد و زنی به نام پدر و مادر. پدر و مادری که عمرشان را وقف تربیت و بزرگ کردن جگرگوشه هایشان کردند و اینک ثمره آن همه زحمت و محبت را نظاره گرند و من بعنوان دختر و عروس آنها همیشه سپاسگزارشان هستم و خواهم بود. دوستشان دارم چون مهربانند و گرامیشان می دارم چون پدر و مادری دیگر خداوند به من هدیه داده است. دستشان را می بوسم که دستان مهربان فرزندی را که 35 سال زحمتش را کشیدند در دستان من گذاشتند و خوشبختی را در کنار همسرم تجربه کردم و خواهم کرد و سپاسگزار برادری هستم که هر لحظه همراه برادر بزرگش بوده و در هر برهه از زمان او را تنها نگذاشته و از خداوند میخواهم که همیشه عمر چون کوه پشتیبان هم باشند و همراه هم. از خواهر خوبم هاجر تشکر میکنم که در این سه سال هر لحظه و هر جا همراه من و سام بوده و هر کاری از دستش برآمده کوتاهی نکرده همیشه مدیونش هستم که نه خواهر بلکه دوست و رفیقی همراهیم کرده و در زمان ناراحتی و خوشی در کنارم بوده و امیدوارم همیشه خداوند همراهش باشد . پدر و مادر خوبم را سپاسگزارم که برای موفقیت من از هیچ کوششی دریغ نکردند و مرا تا سرمنزل مقصود و زندگی مشترک همراهی کردند و در اخر به همسرم امید زندگیم سام عزیزم می گویم که دوستت دارم بیشتر از هر زمانی ، تولدت را شادباش می گویم و امیدوارم خداوند همیشه تو را سالم و پیروز در زندگی نگه دارد و امیدم به خداوند است که همچنان بتوانم همسری خوب و وقادار برای تو باشم . عزیزم تولدت مبارک .

  

تولدت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد