مهاجرت به کانادا

من برای آزاد اندیشیدن و آزاد زیستن با الهام از آیه مهاجرت در قرآن کریم تصمیم به مهاجرت گرفتم.

مهاجرت به کانادا

من برای آزاد اندیشیدن و آزاد زیستن با الهام از آیه مهاجرت در قرآن کریم تصمیم به مهاجرت گرفتم.

مطالب جالب و خواندنی س ی ا س ی

تاریخ: چهارشنبه هفدهم تیر 1388 ساعت :13:15
دوستان چون خودم مطلب جدیدی به ذهنم نمی رسه(شایدم میرسه و میترسم بنویسم) از جاهای دیگر مطالب جالب را گلچین می کنم و براتون می گذارم .

25 خرداد و دانشجویان بازداشتی

شهیده حجاب

نامه تند خداحافظی مهدوی کیا

شیشه پاک کردن پشت چراغ قرمز اشتغال است؟!!!!!!

مگر مسلمان با مسلمان فرق دارد؟

بله که فرق دارد دولت کمونیست چین در جلسات در خصوص مسائل ایران رای ممتنع میدهد ؟ حامی ایران در بعضی جاها هست چون منافع مشترک هر دو دارند او به نقت ما نیاز دارد و ما به واردات بنجل از چین! اما مسلمانان غزه هم نه بخاطر مسلمان بودنشان بلکه بخاطر چیزهای دیگر و منفعتهای دیگر مهم هستند. ما را چیکار به کشته شدن روزی ۱۵۰ نفر از مسلمانان چین؟ تازه فکر کنم میترسند حرفی بزنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد