مهاجرت به کانادا

من برای آزاد اندیشیدن و آزاد زیستن با الهام از آیه مهاجرت در قرآن کریم تصمیم به مهاجرت گرفتم.

مهاجرت به کانادا

من برای آزاد اندیشیدن و آزاد زیستن با الهام از آیه مهاجرت در قرآن کریم تصمیم به مهاجرت گرفتم.

سرماخوردگی و عدم انجام آزمایشات

نمی دانم چه حکمت و خیری در این کار است که برنامه مدیکال ما دائما عقب می افتد؟ اول که فشار من بالا بود و بعدش هم از عصر پنجشنبه سام از یکی از بیمارانش ویروس سرماخوردگی را گرفت و حسابی افتاد در خانه. منم به طبع در مجاورت پرستاری از سام سرما خوردگی را گرفتم. خلاصه با خوردن داروهای سرماخوردگی و اینکه نتوانستیم از خانه بیرون بیائیم باعث شد نتوانیم به مطب دکتر برای گرفتن مجدد فشار خون برویم و بخاطر داروهای سرماخوردگی هم نتوانستیم به آزمایشگاه  برویم چون از قرار معلوم این داروها روی آزمایشات تاثیر منفی می گذارد. به هر حال هر چه خیر است پیش می آید در این چند روز هم نتوانستم به وبلاگهای دوستان عزیز سر بزنم در اولین فرصت که بهتر شدم حتما مطالبشان را کمال و تمام خواهم خواند و نظر خودم را خواهم نوشت. یا علی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد