مهاجرت به کانادا

من برای آزاد اندیشیدن و آزاد زیستن با الهام از آیه مهاجرت در قرآن کریم تصمیم به مهاجرت گرفتم.

مهاجرت به کانادا

من برای آزاد اندیشیدن و آزاد زیستن با الهام از آیه مهاجرت در قرآن کریم تصمیم به مهاجرت گرفتم.

بالاخره نامه مدیکال ما هم آمد

هورا با همه نگرانی هایی که داشتیم امروز عصر مدیکال ما برایمان ایمیل شد. وکیلمان هم از کانادا زنگ زد و گفت قسط آخرمان را به حساب فردا واریز کنیم تا برایمان پست کند. ما یعنی من و آقای همسر خیلی خوشحالیم انشا الله یکی یکی دوستان خبر خوب برایمان بفرستند. ضمنا در نامه نوشته از تاریخ نامه ۹۰ روز وقت داریم تا جواب مدیکال به سفارت کانادا در وین ارسال گردد. نمی دونم چرا پرونده سوریه میرود ورشو و تست مدیکال میرود اتریش . به هر حال خیلی خیلی خوشحالیم . به خودمان تبریک می گویم.

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام مبارک باشه دعا کن فایل نامبر ما هم بیاید

سلام اقا رضا ممنونم انشاالله بزودی خبرای خوب از شما می شنویم

[ بدون نام ] دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام.مبارکه
دعا کن مصاحبه ی ما هم مشخص شه زمانش!

سلام ممنونم دوست خوبم انشاالله بزودی خبرهای خوب میشنوید بخصوص گه اکثر مصاحبه ها حذف شده است ما هم مصاحبه نداشتیم منتظر خبرهای خوبت هستم

رضا سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ http://prisonpapers.blogfa.com

نمیدونم مشکلش چیه شرمنده...

ممنونم

نیلوفر سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام دوست عزیز
تبریک میگم
ما هم مثل خودت تو صف مهاجرت هستیم و از اون جایی که همسرت پزشک هستن من چند تا سوال تخصصی دارم.
برادر شوهر من سال آخر پزشکی و شهریور آینده تمام میشه و می خواد بدونه تخصص و فوق تخصص تو کانادا چه مراحلی داره؟هزینش چه قدره؟و ....
ممنون می شم اگه اطلاعاتی دارین به من هم بگین.
موفق و سلامت باشین

سلام نیلوفر جان ممنونم از لطفت عزیزم پزشک خارجی که به کانادا میرود بایستی چهار تا امتحان کتبی و یک امتحان شفاعی بدهد بعد از قبولی در امتحانات است که متاسفانه انجا هم سهمیه اول متعلق به خود کانادایی ها است البته سه تا امتحان را میتواند خارج از کانادا بدهد مثلا دبی ترکیه ارمنستان مالزی و.. که در سایت ها زمان ثبت نام و امتحان نوشته شده است . دوست گرامی تقریبا کمی بیشتر از ایران باید سختی بکشیم که یا طبابت کند یا ادامه تحصیل دهد چونکه انجا به سلامتی افراد خیلی اهمیت میدهند شوهر من نیز مدتی است کتاب تورنتو بوک که مربوط به امتحانات پزشکی کانادا هست از تهران تهیه کرده و مشغول درس خواندن است تا ببینیم خدا چه میخواهد. موفق باشید

مهاجرت سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ب.ظ http://zane-shirazi.blogfa.com

سلام نیلوفر جان ممنونم از لطفت عزیزم پزشک خارجی که به کانادا میرود بایستی چهار تا امتحان کتبی و یک امتحان شفاعی بدهد بعد از قبولی در امتحانات است که متاسفانه انجا هم سهمیه اول متعلق به خود کانادایی ها است البته سه تا امتحان را میتواند خارج از کانادا بدهد مثلا دبی ترکیه ارمنستان مالزی و.. که در سایت ها زمان ثبت نام و امتحان نوشته شده است . دوست گرامی تقریبا کمی بیشتر از ایران باید سختی بکشیم که یا طبابت کند یا ادامه تحصیل دهد چونکه انجا به سلامتی افراد خیلی اهمیت میدهند شوهر من نیز مدتی است کتاب تورنتو بوک که مربوط به امتحانات پزشکی کانادا هست از تهران تهیه کرده و مشغول درس خواندن است تا ببینیم خدا چه میخواهد. موفق باشید

امیر از شیراز یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام خدمت شما. من هم الان نزدیک 63 ماه میشه که منتظر مهاجرت به کانادا هستم. دیگه یه جورایی انتظار شده بخشی از زندگی ما. به هر حال خوشحال میشم اگه یک سری اطلاعات به من بدین. مثلا شما چه تاریخی اقدام کردید؟ کی نامه آپدیت از ورشو گرفتین و از این دست اطلاعات. در مورد پست کردن جواب نامه مدیکال، مگر این امکان وجود نداره که خودتون شخصا نسبت به ارسال جواب مدیکال به سفارت اقدام کنید؟ یا اینکه تا دقیقه 90 باید به دوستان باج بدیم! به هر حال قبلا از شما متشکرم و امیدوارم که خوش و خرم باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد